Alexandra: homemade

 
Igår var det ju alla hjärtans dag och jag vet hur många par som helst som köper otroligt dyra saker till varandra under denna dag. För mig skulle det kännas jättekonstigt om min pojkvän köpte en svindyr väska till mig på alla hjärtans dag. Jag tycker sånt är lite onödigt eftersom man kan visa kärlek på andra sätt. Något jag tycker är gulligt (vissa skulle säga cheesy) är hemmagjorda saker, vilket jag faktsikt gjorde. Visst det tar lite tid, beroende på vad man gör, men det är det värt!
Jag gjorde en bukett med rosor i siden som jag visade igår. Utöver det gjorde jag små kuponger där det står  t. ex "ryggmassage" eller "middag - jag bjuder" och så vidare och så gjorde jag även en bok av en kortlek där det står "52 anledningar till varför jag älskar dig". Det är gulligt men enkelt och räcker gott och väl på alla hjärtans dag, enligt mig. 
Är ni sånna par som köper dyra saker till varandra, fortsätt med det ni, jag säger bara min åsikt.

Kommentarer
Postat av: BAKEMORE

Jag personligen skulle älska att få en sån där kortlek :)

2015-02-15 @ 19:01:11
URL: http://bakemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0