Evelin: tjugo saker om mig

Här är 20 saker som ni kanske inte visste om mig
 
 Jag hatar hissar! Tar aldrig hiss, det spelar ingen roll vilken våning jag ska till 
 
♡ Har extrem klaustrofobi.. Jag kan tycka att det är obehagligt att ha en tröja som går för högt mot halsen. Får oftast panik och börjar dra i tröjan
 
♡ Förstår inte alls varför jag valde sam/media. Tycker inte om samhällskunskap och media är inte heller sådär super! Det som får mig att klara av skolan just nu är mina fina vänner!
 
♡ Jag mår illa vädligt ofta, har lärt mig leva med det men det är sjukt jobbigt ibland. Kan må illa över minsta lilla, inte så att jag spyr eller så, men känner bara ett illamående 
 
♡ Det skulle ta 15 eller 20 minuter för mig att gå till skolan men jag tar bussen istället för det tar bara 5 eller 10 minuter beroende på vilken buss jag tar 
 
♡ Föredrar att prata i telefon än att smsa. Tycker det är sjukt segt, man behöver vänta på svar och det blir ofta missförstånd 
 
♡ Har aldirg träffat någon som är lika kräsen som mig när det kommer till mat, Alexandra räknas inte. Det är verkligen inte mycket jag tycker om 
 
♡ Jag är sjukt lat. Att jag ens orkar gå 100 meter och träna 2 gånger i veckan är ett undervärk att jag klarar av. Kan tycka att det är jobbigt att bara gå ner för trappan hemma 
 
♡ Jag stänger aldrig jackan! Inte ens på vintern, känner mig så instängd om jag stänger jackan 
 
 
 Jag har svårt att gå upp i vikt, vilket suger! Kan verkligen äta hur mycket som helst och närsomhelst utan att gå upp någonting.. 
 
♡ Jag hatar när volymen på tvn är på ett nummer som till exempel 12 eller 18! Då höjer eller sänker jag till 10 eller 20 
 
♡ Jag kan verkligen inte laga mat! Att jag fick A i hemkunskap i 9an är rätt sjukt då jag knappt kan koka pasta
 
♡ Jag är extremt dålig på höger och vänster, tar ett tag innan jag fattar vilket håll jag ska gå om någon säger höger/vänster 
 
♡ Kan tycka att det är sjukt irriterande med människor som svarar segt på sms! Man ba, sitter du inte med mobilen 24/7 som jag gör?!  
 
Kanske lite svårt att tro men jag var faktiskt en av de längre i klassen under mellanstadiet och i början av högstadiet, sen växte alla och jag stannade på 158.5
 
Har svårt att förstå varför folk är rädd för sprutor. Inte så att jag tycker det är roligt att ta en spruta men har verkligen inte något problem med det
 
 Jag är beroende av läppsyl. Vet inte hur många jag har i väskan/jackfickan! Det var dock värre när jag var 12/13 då hade jag ungefär 5-6 i varje ficka och jag använde alla samtidigt, det fanns inte att jag inte skulle ha alla samtidigt
 
♡ Jag gillar inte choklad! Kan köpa det ibland men så fort jag har öppnat den och tagit en bit ångrar jag att jag inte köpte surt godis istället. 
 
♡ Jag älskar att ta hål i öronen! Det är dock det enda stället jag vill ha hål. Tog mitt senaste hål i somras och planerar redan att ta 3 till haha 
 
♡ Jag har sjukt bra minne. Ibland är det nästan för bra så att det bara blir creepy. Så ibland kan det hända att ljuger och säger att jag inte vet/minns något istället 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0