Alexandra: Jag har...

KLIPPT MIG!! Okej det här är en stor grej för mig. För det första så klipper jag mig extremt sällan, senaste gången var i mars så ja ni förstår hur sällan det är. Och för det andra så klippte jag mig SJÄLV! Alltså jag har inga som helst kunskaper och jag har aldrig gjort det tidigare och jag kommer säkert få klagomål på min klippning av frisören som nästa gång klipper mig. Men saken är den att jag har väldigt tort hår och jag vet inte riktigt om det är därför frisörer får för sig att klippa av 10 cm, jag har lockigt hår = tort hår naturligt!
 
Men nu så klippte jag av 3-4 cm, vilket är mycket men det var allt slitna, eller iallafall det jag såg. Ni ser ju själva på förebilden här under hur spretigt och slitet det var. Men nu ska jag iallafall försöka spara ut håret så att det blir långt och fint och det betyder att jag kommer behöva klippa det lite oftare än vad jag gör.
 
Före
Efter
 
Tydligare före och efter bild.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

va fin du är!

Svar: tack!

2014-10-29 @ 20:21:53
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0