Evelin: Kjolar

Jag har aldrig riktigt tyckt om kjolar och brukar aldrig använda kjol. Men i somras köpte jag mig faktsikt en kjol från primark när vi var i Spanien. Och igår när vi var i stan köpte jag med mig 2 kjolar, tänkte visa alla tre nu och även t-shirten jag fick med mig, det är en likadan som Alexandra köpte, men måste bara säga att det var jag som hittade både tröjan och kjolen först haha. Sen tänkte jag även visa mina favorit shorts, allt detta är då ifrån h&m. 
 
Här är första kjolen, gillar verkigen mönstret, dock är den lite lång så får vika in den lite där uppe, men det gör inte så mycket.
 
Andra kjolen, en likadan som den Alexandra köpte fast med blåa blommor.
 
Här är kjolen jag köpte på primark i somras, väldigt enkel men jag gillar den.
 
Vanlig svart t-shirt, man kan matcha den med mycket, vilket jag tycker är super!
 
Och här har vi då favortishortsen! Sjukt bekväma och snygga. Gillar nitarna på fickan också
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vilma Henricsson

Älskar den gråa kjolen!!! Jättefin:)

2014-03-01 @ 14:16:31
URL: http://vilmahenricsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0