Evelin: 10 saker ni kanske inte visste om mig

 
- Jag älskar tv-serier! Har inte riktigt koll på hur många serier jag kollar på men det är säkert 10+
 
- Jag har fobi för fötter, tycker det är så sjukt vidrigt. Går nästan aldrig runt barfota och om jag gör det så är det på sommaren. 
 
- Jag hatar mjölk, har inte druckit det sen jag gick i trean och då var det endast en klunk.
 
- När jag var mindre, typ 6-7? älskade jag att skriva låtar och hade en speciell bok där jag skrev ner dom. Hittade den boken för några år sedan och det var ganska kul att läsa igenom den haha.
 
- Jag har superlätt för att gråta. Kan gråta för ingenting och jag gråter när jag ser andra gråta vilket kan vara väldigt jobbigt.
 
- Jag är väldigt onyttig. Men jag tränar 3 gånger i veckan och känner därför ingen ångest över att jag äter så mycket onyttigt. 
 
- Jag hatar när folk trycker på stopp-knappen när det är slutstation!
 
- Jag kan inte ha nagellack mer än några timmar, tröttnar alltid och börjar alltid ta bort det efter nån dag. 
 
- Jag hade gärna varit några centimeter längre, är endast 158.5 cm..
 
- Jag älskar skräckfilmer och när jag får välja film så blir det oftast skräck.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0