Alexandra: Om mitt hår

Som ni ser på bilderna över så har jag haft väldigt många hårfärger och detta är på två år. Jag är inte speciellt rädd för att ändra mitt hår bara det inte gäller att klippa det, där är jag en fegis. Haha nej men jag vill ha långt hår så därför klipper jag det inte så ofta, jag har bara klippt det två gånger under 2 år typ. Vilket är alledels för lite men med tanke på hur mycket jag har färgat så är det inte såå slitet. Men det ni ser på den första bilden är min naturliga färg, alltså ljusbrunt med ljusa slingor. När jag klippte mig somaren 2011 försvann dock det blonda och jag fick en lite askigare brun (?).
Tonade det mörkbrunt men det försvann typ lika snabbt då vi for till spanien en vecka i maj (2011). Därfeter färgade jag det inte på lite mer än ett halvår och då fick det bli rött. Dock tröttnade jag oc det blir lite orange så i maj färgade jag det brunt men det blev ljust när sommaren kom. 
På rad nummer tre ser ni min "process" till att bli bont som pågick i ungefär ett halvår. Och i mitten av september (2013) fick jag för mig att bli mörkbrunhårig för att slippa färga utväxten, men jag personligen tycker inte att jag passar i så mörkt så nu fick det bli rött igen, men som jag skrev igår så vet jag att jag kommer vilja bli ljushårig igen.. Och som ni kan se så har mitt hår växt otroligt mycket på två år och bara sen september har det blivit väldigt långt. Men jag ska nog klippa mig snart, fast typ bara någon centimeter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0