Alexandra: mina julklappar

Jag är otroligt nöjd och tacksam för mina julklappar!

1. Fick ett par supersöta trosor av Evelin, haha jag var med och valde dom. Vi gör så, vi väljer själva något vi vill ha, i ungefär samma pris, och sen slår vi in det till varandra och öppnar på julafton.
2. Fick ett jätte bra schampo + hårolja som ska reparera håret.
3. Strumpor, haha jag gillar faktiskt att få strumpor då det är något otroligt tråkigt att lägga pengar på, men eftersom strumpor går sönder lätt så är det alltid bra att få.
4. Fick ett par jätte bra hörlurar, mina iphonehörlurar funkar inte längre och dessa är superbra.
5. Toffifee + 300:-
6. Fick en bok, som jag dock inte har hunnit börja läsa, men av det jag läst på baksidan verkar den bra.
7. Fick pink sugar pafymen som jag önksade mig, den doftar såå gott!
8. 4 olika nagellack, hårolja och en mascara.
9. Fick 1500:- men det fick jag på kontot så därför finns inte det på bilden.
 
Fick även en kofta från Brandy Melville och dr.denim jeans av Italo, jag är verkligen super nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0