Alexandra: new year - nails

Glitter och paljetter ser man på varenda hemsida när det börjar närma sig nyår och jag tycker att man kan köra på glitter på naglarna också! Kör på en beige/rosa färg på nageln och målla tippen i en härlig glittrig färg. På bilderna har jag blandat min egen "pink cover gel" och sedan tagit en "regnbågsglitter" att ha på tippen. Det är alltså ett silvrigt glitter med en hint av andra färger som bara syns i vissa vinklar och ljus. Jag skulle definitivt köra på dessa naglar tilll nyår.
Ni kan även boka tid hos mig för att fixa era naglar till jul och nyår, det kan ni göra på Facebook: Alexandra Sävenstedt, Instagram: asavenstedt eller nailsbyalexandras, eller via sms: 0723615602

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0