Alexandra: burger king

Var och jobbade idag mellan 10-14, skulle bara jobbat till 1 men fick jobba över en timme.
Tänkte att jag kunde berätta lite om jobbet och vad jag jobbar med och så.
Jag jobbar på Burger king på vasagatan och jobbar som medarbetare. Fick jobbet genom att söka in på deras hemsida och är otroligt glad över det! Jag skulle ha jobbat dagen innan julafton men fick då bara mina kläder och skriva på avtal och sådant. Så idag var mitt första arbetspass och vad ska man säga? Det är stressigt och tar väldigt mycket på krafterna och jag jobbar i kassan så jag behövde lära mig hur allt fungerade och så. 
Innan jag började kände jag att jag helst ville jobba i köket, men efter idag är jag glad att jag inte gör det, det känns ännu mer stressande. 
Under januari månad kommer jag jobba lite olika, men när februari börjar kommer jag förhoppningsvis att jobba söndagar och måndagar.
Känns iallafall otroligt kul och bra att ha ett jobb igen och den här gången ska jag verkligen spara mina pengar och nu tror jag att jag har ett knep för att inte slösa, vill kunna göra saker i sommar. Som att åka utomlands, åka till stugan och bara kunna ha kul, fyller ju även 18 under sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0