Alexandra: 2014

Beskriv året med tre ord.
Jobbigt, kul och bra

 

Bästa köpet?
Denna är svår! Men det måste nog vara min Iphone 6! Behövde verkligen en ny telefon då min 4a var kaos..

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Maps av Maroon 5 och även mycket av Ed Sheeran, de har varit stora favoriter i år, även Ellie Goulding.

 
Vem har du umgåtts med mest?
Evelin såklart, min pojkvän och mina fina vänner Aline och Jennifer. Under sommaren umgicks jag väldigt mycket med min storasyster Felicia.

 

Har du haft ett förhållande under 2014?
Jaa det har jag

 

Vart reste du under 2014?

Spanien, utomlands alltså. Sen var jag i stugan (hemlig location) och i Umeå inom Sverige.

 
Vad var din största tabbe 2014?

Jag måste nog säga att det var att färga håret rött! Haha det har varit ett rent helvete för mitt hår att bli av med de röda pigmenten, jag har fortfarande inte lyckats helt. Men jag har gett upp hoppet lite faktiskt.

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Oj, jag har faktiskt inget bra svar på denna fråga.. Tråkigt.

 

Har du blivit bättre på något?
Hahah det skulle jag inte vilja påstå, Kanske på att inte bry mig lika mycket om tid, det låter konstigt jag vet. Men jag menar, jag är alltid tidig till allt och förut var det en stor grej om jag kom sent till skolan. Men nu bryr jag mig inte lika mycket och det är bra, för jag kunde verkligen bli stressad om bussen var sen 5 minuter. Jag är fortfarande i tid till skolan, bara det att jag inte är där en halvtimme innan.

 

Vad var extra dåligt med året?
Jag skulle inte vilja påstå att 2014 var det bästa året i mitt liv, för det var det helt klart inte. Men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som ha varit så dåligt. Har väl lagt energi på oödiga människor.

 

Vad var extra bra?
Det kommer låta cheesy, men min pojkvän. Han har alltid funnits där för mig när jag har mått dåligt och han har alltid fått mig att må bättre. Visst han gör det varje år, men i år har inte jag varit på topp och då har han funnits där extra mycket.

 

 Lärde du känna några nya människor?

Yes I did! Aline och Jennifer och även lite folk på mitt gamla jobb.

 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Jobbde på Burger king, eller jobbade överhuvudtaget kanske man ska säga. Eller jag har sommarjobbat innan men jag har inte haft ett riktigt jobb innan 2014.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns en massa saker som gjorde mig glad! 

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Att jag ens har ett jobb är ett mirakel så jag nöjer mig så, behöver inte ha nån framgång på jobbet.

 

Största framgång på det privata planet?
Att jag.. Haha nee jag vet inte, det här är svårt!

 

Vem saknade du?
Min storasyster! Min syster är på riktigt den bästa som finns och det är alltid lika tråkigt när hon inte är med, men tyvärr bor hon 637,48 kilometer bort..

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Vara mer positiv och abslout inte lägga energi på onödiga männsikor som inte tillför nått i mitt liv. 

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Jag hoppas att 2015 kommer vara bättre då 2014 inte har varit "the year of my life"

 

Vad kommer du sakna från 2014?

alla dom fina stunderna, men 2015 kommer också innehålla fina stunder så jag har det att se framemot.

  
Vad önskar du att du gjort mer?

Jag vet inte, njutit av de bra stunderna lite mer kanske.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och kläder. Och min telefon, 6400:- är en del pengar haha!

 

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Gå i skolan, ta mig igenom sista terminen av andra året på gymnasiet och på sommaren njuta så mycket som möjligt. Göra saker, åka utomlands vill jag också, åka till stugan, tatuera mig, det finns mycket jag planerar att göra, vi får se om jag har pengar till det. Juste ska ju förhopningsvis åka till London under hösten med Evelin och Felicia. Åh det är bara att börja spara massa pengar!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?

Var positiv och umgås inte med personer du inte vill umgås med, man får faktiskt välja sina vänner själv. Sen, ha inte så höga krav på dig själv, inget blir bättre av det! Och sist men inte minst, njut av alla de bra stunder i livet.

 
 

Har tagit denna lista från kenzas.se

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder!

2014-12-29 @ 21:03:52
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Johanna

Fina bilder!

2014-12-29 @ 21:03:52
URL: http://www.jojosmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0