Alexandra: nails nails nails

Jaa på senaste tiden har det blivit en hel del naglar, men det är ju såå kul! Men är det så att ni inte tycker om det så kan jag starta upp min nagelblogg igen så ni som vill och gillar det kan läsa. Dessa gjorde jag på Evelin igår och jag byggde dessa, jag använde mig alltså inte av tippar och för att vara ärlig tyckte jag det var lite svårare. Men här ovan ser ni resultatet. Evelin ville ha dom väldigt clean men ändå fancy, så vad är inte bättre än vita naglar med silvirga stripes? Ringfingret är det fallande glitter på, men det syns rätt otydligt på bilderna!
För mer naglar och info om priser och så, så kan kolla in min nagel-instagram @nailsbyalexandras heter jag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0