Alexandra: happy

Bild på mig och min underbara pojkvän från igår.
 
Jag är så otroligt lycklig just nu! Igår fick jag äntligen träffa min älskling igen efter 5 veckor ifrån varandra, han åkte iväg till Spanien dagen efter jag farit till stugan och kom hem några timmar efter att jag landat i Spanien så vi missade varandra precis, men så igår träffades vi äntligen igen. Vi gjorde inte mycket, satt ute och myste och låg i sängen och åt pizza och kollade på de PLL avsnitt vi missat, så jag hade en jätte mysig dag.
 
Idag jobbade Evelin, Nano och jag från 11.30 - 17.30 så kom hem för ett tag sen och har sen dess ätit pizza, ja jag vet onyttigt som fan, och kollat klart på avsnitt 8 av PLL, råkade somna igår så såg aldrig klart det.
Har rätt ont i magen just nu så ikväll blir det nog bara att ligga i sängen kolla serier eller film och ta det lugnt, imorgon ska jag nog träffa pojkvännen igen, så det blir mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0