Alexandra: gorgeous

 
nail polish
 
Dom här lacken tycker jag är så otroligt fina! Alla passar perfekt nu när hösten snart är här. Jag älskar speciellt lacket från nails inc, det är ett utav mina favoriter och använder det hela tiden på hösten. Jag tycker blått, lila och orange också är super snygga, lite synd att jag verkligen inte passar i blått, varken när det kommer till naglar eller kläder. Men förhoppningvis gör ni det och tycker nått utav dessa lack är underbara.
I och med att alla lack är märken så finns det på alla möjliga hemsidor men det finns nästan exakta färger i andra billiga märken, men för er som vill ha lite mer kvallite så tryck på bilden för att komma till lacket du gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0