Alexandra: söndag..

Hej på er! Hur mår ni idag? Själv mår jag väl helt okej.. Det är ju söndag idag, och jag hatar söndagar, och hemma hos oss är det den så kallade "städdagen". Så jag har gjort rent toaletten och plockat undan i mitt rum. Jag har även hunnit vara ute en timme med Keyla och lekt lite. Handlat lite åt mamma har jag och Evelin också gjort. 
Imorgon är det mådag vilket betyder skola igen och en ny vecka. Jag gillar ju dock skola så det är ju inte speciellt jobbigt. Och måndagar betyder även träning, men imorgon skipar vi nog den. Keyla fyller nämligen år så vi ska fira henne. Men mer om det imorgon! 
Lite mer inlägg kommer upp senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0