Alexandra: snygga höstnaglar

Börja med att ta bort ditt gamla nagelack med nagellack borttagning. Lättaste sättet är att ta borttagningen och sedan låta paden ligga mot nageln ett tag och sedan bara dra av färgen. Lätt som en plätt.
Här kan du fila dina naglar om det behövs. Annars gå bara direkt till nästa steg.
Kör på ett baslack. Jag använder mig av yves rochers baslack och detta anänds för att skydda nageln och du får en jämn yta att måla på.
Som ni ser så blir det inte så mycket skillnad med baslacket.
Steg 4 blr att välja en färg! Nu till hösten kör jag på mörka färger. Så som vinrött, mörkrött, blå, grönt, siver. Ovan ser ni några grymt snygga höst färger!
Jag valde den här dö-snygga färgen!
Börja med att dra penseln från nagelbandet och ut.
Sedan gör du precis samma sak fast bredvid.
Och sen på andra sidan.
Fyll sedan i om du missat någonstans. Du är nu klar med första varvet!
Efter andra varvet blir färgen mörkare, vill du inte det så skippa varv nummer 2!
Gör på alla naglar oh måla sedan ett topplack för att skyda dina naglar och det får även lacket att hålla längre.
Ta bort det som kommit på sidorna och du är klar!
För att inte allt ska bli så mörkt så kör på ljusa kläder som t ex vitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0