Alexandra: klippa + färga?

 
Jag behöver verkligen klippa mitt hår, det är otroligt slitet så jag känner att jag måste klippa mig. Dock vill jag färga håret i sammma veva men kan inte riktigt bestämma hur jag vill ha. Vill ha lite som på bilderna över. Bilderna är tagna från kenzas.se och andreahedenstedt.se. Vill inte ha färgen jag har nu utan vill färga det brunt så att jag inte behöver tänka på någon ful utväxt och sen om jag klipper det så ska jag börja klippa det oftare och få ett fräschare hår, så det här blir sista gången som jag kommer färga på länge!
Men hjälp! Jag vill verkligen inte gå till nån halv bra frisör som klipper fult och färgar dåligt men vill inte heller betala typ 3000 kr, vet ni någon bra frisör i stockholm?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0