Evelin & Alexandra: godis

Vi båda älskar godis och vi har självklart några favoriter vi vill dela med oss av! Vi ÄLSKAR surt men även lite andra sorter.
1. Gröna skumbananer är en av favoreiterna. Både sura och söta på en gång, mums!
2. Dom här napparna är otroligt goda, bättre än originalet. Dock finns dom inte överallt -.-
3. Dom här älskade vi när vi var små! Och gör det fortfarande. Dock väger dom en hel del så när man var liten tog man ju bara en..
4. Alla älskar dom! Hur goda som helst, och man kan äta hur många som helst utan att tröttna.
5. Mina (Evelin) absoluta favoriter! Varje gång jag köper godis så tar jag några stycken av varje sort, men av dom här så tar jag 1-2 skopor! Så sjukt goda!
6. Sura och goda! Vad mer behöver man säga?!
7. Vi brukar oftast inte ta så mycket choklad, men center är en favorit!
8. Som sagt, sura godisar är bäst, och det gäller även dessa godisar!
9. Röda flaskor, de flesta brukar tycka att dessa är super sura och kan knappt äta dom, men det är väl bara positivt. 
10. Trocadero flaskorna! Kan ju vara dom näst godaste godisarna om man frågar mig! Men det är Alexandras absoluta favoriter!
11. Bläckfiksarna! Ett måste i godispåsen! Dock skulle man kunna skippa dom gula enligt mig, men Evelin gillar dom.
12. Vet inte vad det ska föreställa, men goda är dom i alla fall.
13. Röda bilar! Evelin föredrar dock dom i kola. Men jag älskar dom röda! Men oftast är dom här tyvärr ganska hårda..
14. LOVE! Dom här är egentligen inte sura men dom är goda i alla fall!
15. Alexandra älskar dom här! Jag tycker dom är goda. Fast Alexandra äter bara dom gul-lila. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0