Alexandra: we are back!!

Hej på er! Hur har ni haft det under dom veckor vi inte har bloggat? Vi har haft det varmt, soligt och vi har badat massor! Men efter en månad blir man faktiskt ganska trött på värmen och igår önskade jag efter en regnig dag, men jag ångrade mig direkt när jag klev ut ur dörren imorse! Är på väg till Italo just nu, i genomblöta kläder eftersom det regnar så mycket och mitt paraply halvt gick sönder och eftersom att det var motvind så gick det långsamt att gå så jag missade pendeln.. Inte min turdag idag! Men men, det kanske vänder?
Iallafall så får ni se bilder från Spanien sen, vi har hur många som helst!
Bjuder på en bild från nån vecka sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0