Alexandra: hår

Som dom flesta som läser våran blogg så har jag ändrat min hårfärg en del och nu är det sjukt slitet och jag vet att jag kommer behöva klippa bort typ en dm av mitt hår och jag vill verkligen inte det! Men jag vet att det behövs, men det som jag inte alls gillar är min hårfärg. Så jag skulle bli otroligt tacksam om ni läsare kunde tipsa om bra frisörsalonger där dom vet vad dom gör och färgar bra. Så om ni vet nått bra ställe som inte är allt för dyrt och inte ligger super långt bort från Tumba eller stan, snälla lämna en kommentar!
Så här är mitt hår nu..


Kommentarer
Postat av: zara

super fin tröja !! vart är den ifrån ? :)

Svar: h&m :)

2013-08-06 @ 09:44:29
URL: http://zarawahlberg.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0