Evelin: tips - Jelly kiss gel lipstick

 
 
 
Tänkte tipsa om dessa läppstift från IsaDora. Jag själv har nummer 52 Rose Blush, den andra från vänster och jag älskar den! Jag använder det varje dag! Dom finns i många olika färger så att man kan välja det man trivs bäst i. Jag gillar den väldigt mycket eftersom att jag tycker det är en bra blanding mellan läppstift, läppglans och läppbalsam. Den ger lite färg vilket jag tycker är bra eftersom att jag trivs bäst när mina läppar är väldigt neutrala. Sen så får man väldigt lena läppar också + lite glans! 
 
Så dessa är perfekta till dig som gillar att ha fräscha läppar med lite färg som ändå ser väldigt naturliga ut. Om jag inte minns helt fel så kostar dom inte så jätte mycket heller. Tror dom ligger på 119:- vilket jag tycker är billigt med tanke på att den håller väldigt länge. Här hittar ni dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0