Evelin: dåligt!

Det har varit väldigt dålig uppdatering från min sida, men har biologi prov på måndag så har behövt plugga till det, så efter måndag kommer det nog bli bättre uppdatering från mig!

Igår var vi ju i Romme! Sjukt roligt var det, åkte från 10 ungefär till kvart i fyra.. Så jag hade sjukt ont i fötterna efteråt.
Var sjukt trött när jag kom hem, hade ju behövt vakna kl 5 eftersom vi skulle samlas 6.15 så jag somnade ganska tidigt! Ikväll blir det bara att ta det lugnt, kolla på film med familjen och så..

Målade nyss naglarna med ett av nagellacken som Alexandra visade på bild(det silvriga)!
Men tror jag ska måla ett till lager, men vi får se hur det blir med det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0