Alexandra: Nya kläder

En sak jag gillar är att när vi åker till Spanien kommer jag jämt hem med en massa nya kläder och smycken. Så jag tänkte visa lite saker jag köpt nu när vi var där, både smycken och kläder.
Zara 22 euro, ungefär 220:-
Dagens outfit.
Stradivarius 7 euro, ungefär 70:-
Mango 11 euro, ungefär 110:-
Bershka 12 euro, ungefär 120:-
Bershka 4 euro, ungefär 40:-
Blanco 6 euro, ungefär 60:-
Blanco 6 euro, ungefär 60:- Den här kostade egentligen 24 euro men det var 50% rea men när jag skulle betala så kostade den bara 6 euro.
1 euro, ungefär 10:-
Vet inte riktigt vad den första ringen kostade eftersom jag fick den av min mamma. Men den andra kostade iallafall 1 euro, ungefär 10:-
Ren telefon, i know! Kostade iallafall 5 euro, ungefär 50:-
Köpte även ett par jeans från Bershka men jag orkade inte sätta mig dom. Och så köpte jag lite saker till mina vänner men dom sakerna tänker jag inte lägga ut på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Nomi

Riktigt fina kläder har du köpt! Själv har jag aldrig varit utomlands i något varmt land. Bara i Turkiet, men då var jag två år gammal så det räknas väl inte haha :D

2012-08-15 @ 12:53:54
URL: http://nomies.blogg.se
Postat av: Nomi

Jag säljer gärna design till er, skriver till er ikväll igen :)

2012-08-15 @ 13:01:57
URL: http://nomies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0