Alexandra: naglar

Jag är väldigt tjejig av mig och älskar allt som har med smink, naglar och hår att göra. Mina naglar är t ex aldrig omålade. Men tänkte i alla fall visa lite hur jag gör med mina naglar.
Jag börjar med att ta bort det gamla nagellacket. Brukar använda det från depend egetligen.
Efter jag tagit bort lacket så filar jag naglarna. Hur söt är inte denna fil? Fick den av Katta i julklapp.
När jag är klar så smörjer jag in händerna. Brukar använda vanlig handkräm, men den här funkar precis lika bra.
Välj en fin färg, det fick bli denna rosa färgen.
Nu var jag väldigt slarvigt, men jag tänkte bara visa lite snabbt. Ska gå och ta bort det som kom utanför, till det använder jag en topps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0