Alexandra: 23e augusti

Tänkte berätta lite kort om dagen.
Började 9.45 och var vi i skolan typ en halvtimme sen så gick vi till vinterviken. Där var vi några timmar, gjorde inte så mycket satt mest och pratade. Men det var väl ganska kul ändå. Runt halv 1 gick vi till tunnelbanan och åkte tillbaka till Bredäng och då åkte jag hem. Haha min dag var roligare än vad den låter, jag lovar! Imorgon går vi iallafall efter schemat, så jag börjar 10 över 8..
Ni fick ju en ganska dålig outfit bild förut men jag orkar helt ärligt inte ta någon ny just nu. Plus att jag har bytt kläder. Vet inte riktigt ifall Evelin ska gå till skolan imorgon, men jag tror inte det.
 
Hahah bild från 2008..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0