Alexandra: julklappar

Jag fick så otroligt fina saker igår och jag är verkligen super tacksam! Tyckte även det var kul att se när mina klappar som jag köpt blev öppnade, tycker om att se andra glada för saker de får.
Jag fick: en necesär i en superfin rosa nyans, en ny väckarklocka som visar tid, temperatur, och man kan ladda två enheter samtidigt via usb uttag, mango tempation - body lotion, depend  -franskmanikyr set, en tröja, örhängen, pengar, en fjärrkontroll till kameran, bh och trosor, en bok, gelé från naio uk och en glasfil!
Sist med inte minst fick Evelin och jag en ny plattång! Vi fick plattången eclipse från ghd och den är såå fin och verkar såå bra. Vi fick ett värmdeskydd och förvaringsväska till den också.
Som sagt så är jag supernöjd med mina klappar, vad fick ni?
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Fina julklappar!

2014-12-29 @ 22:10:30
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0