Alexandra: chillin'

Bjuder på lite bilder som jag tog nyss.
 
Alltså att ha en blogg på vintern kan vara det svåraste, först och främst är insriationen på botten och sedan så har vi så extremt lite sol så alla bilder man tar blir jätte dåliga. Jag har försökt fota i flera dagar nu, men det har varit för mörkt på morgonen och när jag kommer hem från skolan är det också mörkt.. Men idag har jag lyckats fota en del så nu har jag lite bilder.
 
Veckan som kommer är sista hela veckan i skolan och det är mycket som händer, så bloggen kanske hamnar lite åt sidan. Men ska försöka uppdatera så mycket som möjligt ändå.
 
Imorgon ska Evelin, Hanna och jag gå och äta med farmor och Kjell, mysigt. På måndag ska jag på en arbetsintervju, hoppas på att få jobbet. På tisdag ska Evelin och jag gå på Mathilda och Andreas pink pod party och det ska bli jättekul, har dock lite svårt att komma på vad jag ska ha på mig. 
Nu ska jag sätta mig och tidsinstäla lite inlägg och även tömma kameran då den är helt full..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0