Evelin: Hiss & Diss

 
HISS: Tänkte börja med att hissa hösten! Dom flesta brukar inte tycka om hösten, eftersom att dem ser det som om det snart är vinter och sommaren är helt över. Och visst, så kan jag också känna ibland. Men däremot tycker jag att hösten också är super mysig! Man kan börja klä sig i stickade tröjor, halsdukar, vantar och snygga höst jackor. Och tiden mellan sensommaren och hösten tycker jag är lite jobbig, eftersom att man inte vet vad man ska ha på sig, det blir antingen för varmt eller för kallt. Så en hiss till hösten!
 
Måste ju bara hissa gymnasiet och min klass. Tycker gymnasiet är så sjukt mycket bättre än grundskolan. Kan ju bero på att jag var så trött på min gamla skola och ville bort därifrån, men ändå, gillar verkligen gymnasiet! Och speciellt min klass. Vi är inte så många i min klass, men vi har de flesta lektionerna tillsammans med HU. Men min klass är i alla fall sjukt bra och är super nöjd! 
 
DISS: Nya uppdateringen till Iphone. Jag vet att Alexandra skrev ett inlägg om det, men känner att jag måste dissa den ännu en gång. Eftersom att Alexandra uppdaterade så såg jag hur det blev och bestämde mig då för att inte göra det. Vissa skriver att dem ser Iphonen som en helt ny telefon, och visst kan det va så, men en det ser mer ut som något som ett barn använder. Kommer säkert bli så att jag kommer uppdatera ändå, men måste ändå dissa den! 
 
Kommer inte på något mer att dissa så det får räcka med en diss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0