Evelin: Skal

Gårdagen spenderades med Elin, vilket var superskoj! Vi slutade vid halv 10, men satt kvar i skolan en timme för att vi ville äta, man får ju passa på när det är god mat!
Sen åkte vi till stan för att Elin skulle köpa ett par skor, och jag fick även med mig en halsduk. 
Efter det åkte jag och Elin hem till Elin, för att hon skulle packa sin väska. Och sen så gav hon mig ett Iphone skal, eftersom att hon inte har en Iphone. Skalet var jättefint, och mitt skal som jag hade innan hade börjat gå sönder, så det var superbra! 
 
Aja, sen åkte vi i alla fall hem till hennes mamma, åt där och va där en stund. Kom hem runt nio, och då kollade jag på idol och sedan på film. 
 
Bilder på skalet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0