Evelin: 100 saker

Hundra saker om mig själv

 

 1. Hur gammal är du om fem år?  21

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Alla i skolan

 3. Hur lång är du? 160

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Percy Jackson

 5. Vem ringde du senast? Katta

 6. Vem ringde dig senast? Katta

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hahah bra!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma? För en stund sen

 11. Vilken ögonfärg har du? brun

12. När vaknade du i dag? 6.45

 13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for christmas 

14. Vilken är din favoritplats? Har ingen favoritplats

15. Vilken plats föredrar du minst? Naturkunskapsklassrummet i skolan

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas jag har en egen lägenhet och ett jobb

 17. Vad skrämde dig om natten som barndet minns jag inte

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ett blogginlägg

19. Hur stor är din säng? 90, men ska köpa en ny (140)

 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

 23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Vilka städer har du bott i? umeå och stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

 26. Är du social? ja det tyckr jag

27. Vilken är din favoritglass? Magnum classic

28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka

29. Tycker du om kinamat? ja det gör jag väl, om inte sushi räknas...

30. Tycker du om kaffe? nej.

31. Vad dricker du till frukost? oboy eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? längst in

33. Kan du spela poker? nej

34. Tycker du om att mysa/kela? ja 

 35. Är du en beroendemänniska? av mobilen ja..

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja min twinsister (och andra)

37. Vill du ha barn? jaa det vill jag!

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och spanska 

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej, och skulle heslt vilja slippa det

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och godis

 42. Äger du dyrbara smycken? Nej, kanske något men inget jag kommer på nu

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? idol

 44. Kan du rulla med tungan? ehh ingen aning

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Personen som sitter bredvid mig med samma humor (Alexandra)

46. Sover du med gosedjur? nej

47. Vad har du för ringsignal? den vanliga Iphone signalen

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja det hoppas jag i alla fall

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt överkast

 50. Flirtar du mycket? nej.

51. Kan du byta olja på bilen? nope

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? neej

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Förlorad ängel

 54. Läser du dagstidningen? aldrig

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

56. Dansar du i bilen? haha nej, men jag sjunger i bilen

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? det var nog rix fm eller nått

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Säkert något viktigt om skolan

 59. När var du i kyrkan senast? Det var längesen, minns inte ens när det var

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Katarina

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Jag vet inte..

63. Vad lyssnar du på just nu? Massor av gammal musik, försöker hitta en låt

64. Har du varit med i tidningen? Ja, några gånger..

65. Vad är det konstigaste du ätit? Det var nog något jag smakade utomlands

66. Vem såg dig naken senast? nobody

 67. Vad är det för färg på din tandborste? vit och blå

 68. Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, och hoppas på det bästa

 69. Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? Ingen, brukar inte vilja prata med någon just då, men om jag måste välja någon.. Alexandra

 70. Har du någon piercing? öronen

71. Din största vinst? ?

72. Civilstånd? Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? bloggar och ask

74. Är du fåfäng? nja

75. Ångrar du någonting du gjort? ja det finns säkert något

76. Hur gammal är din pappa? 46

77. Vilket är ditt drömjobb? Skåååådis

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? jaa, åka utomland

79. Vad har du haft för husdjur? hamster, katter, sködlpadda, råtta och fisk

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag är väääldigt kräsen när det gäller mat. Jag är ganska lat. Och jag är kräsen när det gäller killar.

81. Svär du ofta? ja det händer väl

82. Sverige när det är som bäst? Sommaren

83. Kan du åka slalom? Japp, det kan jag

 84. Vad har du ätit i dag? frukost och middag och liiite lunch

85. Vad har du för utbildning? jag har gått ut grundskolan

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Magen och rumpan

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? fötter (hatar fötter)

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är snäll och pålitlig.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag stressar väldigt mycket

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? ingen

91. Saknar du något? ja 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Min egen är inte så viktigt, men andras..

 93. Vad gör dig ledsen? Falska människor, när folk ljuger och massa andra saker

 94. Vad gör dig glad? Vänner, familj och gooodis

95. Har du varit gift eller förlovad? nej.

96. Vad ska du göra i helgen? Har inga planer för helgen

 97. Vad är det knasigaste du gjort? ingen aning, finns nog ganska mycket

 98. Vad har du för laster? -?

 99. Vem är din förebild? Har ingen

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kolla på film med Alexandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0