Alexandra: 100 saker

 1. Hur gammal är du om fem år?  21 
 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Evelin
 3. Hur lång är du? 160
 4. Vilken är den senaste filmen du sett? speed
 5. Vem ringde du senast? mamma
 6. Vem ringde dig senast? mamma
 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? långt ifrån:*
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? båda
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? några timmar sen
 11. Vilken ögonfärg har du? bruna
12. När vaknade du i dag? 6.37
 13. Vilken är din favoritjulsång? all I want for christmas 
14. Vilken är din favoritplats? min säng
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan
 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bor i en egen lägenhet och ett jobb
 17. Vad skrämde dig om natten som barn? det minns jag inte
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? ett blogginlägg 
19. Hur stor är din säng? 120
 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
 23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Vilka städer har du bott i? Umeå och nu Stockholm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumor
26. Är du social? jadå
27. Vilken är din favoritglass? magnum
28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka eller chokladmuffins
29. Tycker du om kinamat? inte sushi, men annars gör jag väl det
30. Tycker du om kaffe? nej
31. Vad dricker du till frukost? oboy
32. Sover du på någon särskild sida? ytterst
33. Kan du spela poker? njae
34. Tycker du om att mysa/kela? love it!
 35. Är du en beroendemänniska? yepp
 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yes, Evelin och några till
37. Vill du ha barn? jaa det vill jag
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej och hoppas jag slipper
 40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet, man blir brunast då ;)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och mat
 42. Äger du dyrbara smycken? - nej inte vad jag vet
 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? idol
 44. Kan du rulla med tungan? nej
 45. Vem är den roligaste människan du känner? Evelin, för hon är precis som mig
46. Sover du med gosedjur? nee
47. Vad har du för ringsignal? den vanliga på iphone 
 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Aa det tror jag nog
 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Evelins överkast
 50. Flirtar du mycket? nee
51. Kan du byta olja på bilen? nope
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? har inte körtkort, än
 53. Vilken var den senaste boken du läste? predikanten
 54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nee
56. Dansar du i bilen? haha nej
 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? det var länge sen jag lyssnade på radio, så jag vet inte
 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? oj, jag minns inte
 59. När var du i kyrkan senast? oj det var nog väldigt länge sen
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Katarina
 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt
 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? minns inte, det kanske var Italo som köpte godis eller nått 
63. Vad lyssnar du på just nu? lyssnar inte på nått
64. Har du varit med i tidningen? jaa
65. Vad är det konstigaste du ätit? nått äckligt i Italien, som såg ut som bajs
66. Vem såg dig naken senast? hehe jadu 
 67. Vad är det för färg på din tandborste? pink
 68. Hur imponerar man på dig? var dig själv
 69. Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? pojkvännen eller så pratar jag med Evelin

70. Har du någon piercing? öronen

71. Din största vinst? va?

72. Civilstånd? Är i ett underbart förhållande

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? bloggar och typ ask
74. Är du fåfäng? nja
75. Ångrar du någonting du gjort? nee
76. Hur gammal är din pappa? 46
77. Vilket är ditt drömjobb? har inget drömjobb direkt, men skulle vilja bli skådis
 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jaa!!
79. Vad har du haft för husdjur? katter, råtta, hamster, sköldpadda och fisk
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag är väldigt kräsen när det gäller mat, jag är väldigt lat och jag är flygrädd 
81. Svär du ofta? aa ganska
82. Sverige när det är som bäst? sommaren!
83. Kan du åka slalom? yes I can
 84. Vad har du ätit i dag? frukost
85. Vad har du för utbildning? grunskoleutbildning hittils
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Allt!
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? -
88. Vilken är din bästa egenskap? jag är snäll och ganska generös
89. Vilken är din sämsta egenskap? jag blir lätt irriterad
 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? ingen
91. Saknar du något? jaa om en person är något
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? inte min egen, men andras
 93. Vad gör dig ledsen? falska människor, och standard saker 
 94. Vad gör dig glad? pojkvännen, familjen, vänner, godis 
 95. Har du varit gift eller förlovad? nej
96. Vad ska du göra i helgen? vara med pojkvännen antagligen
 97. Vad är det knasigaste du gjort? mycket
 98. Vad har du för laster? ?
 99. Vem är din förebild? har ingen
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? gå till nästa lektion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0