Alexandra: klar!

Nu har jag ingenting mer i skolan! Jag skickade precis in min sista inlämning som jag gjorde klart nyss och det känns så otroligt bra!
Nått som jag ser fram emot väldigt mycket är att börja gymnasiet, vart ska ni läsare gå? Eller vart gick/går ni?
Evelin och jag har båda valt Tumba, någon läsare som går där och vill säga vad den tycker?
Hur som helst ska det bli otroligt skönt att gå ut nian och jag ska njuta av sommarlovet! Vi åker ju till Spanien om lite mindre än två veckor!
Ååh vill bara få sommarlov nu!

Juste vad tycker ni förresten om nagelvideorna som jag lägger upp? Är det något ni vill att jag ska fortsätta med? Kommentera så att jag vet!


Kommentarer
Postat av: ♥ Sofia ♥

fin!

2013-05-31 @ 18:05:56
URL: http://byfia.com
Postat av: Jossan

Jag bor i Tumba och min lillebror går på det gymnasiet, och det ska vara riktigt bra. Bättre än de andra gymnasier i Botkyrkas kommun trots att Tullinge rent generellt har bättre rykte. :)

2013-07-16 @ 21:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0