Alexandra: Back from Spain!

Fina Aline, Jennifer, Evelin och jag tidigare idag!
 
Hej! Nu är vi tillbaka från Spanien, vi kom igår vid 10 på morgonen. Vi har ju dock inte bloggat något sedan vi for till stugan, så jag tänkte att vi gör som förra året och lägger ut delar från sommaren i bilder.
 
Idag har vi träffat våra fina vänner Aline och Jennifer då vi alla varit utomlands tre veckor, dom i Florida och vi i Spanien. Så det var hur mysigt som helst! Vi satt i vårsta och pratade i några timmar och sedan drog vi oss hem för att äta middag. 
Ikväll blir det nog att ta igen lite serier som vi inte kunnat sett och imorgon ska jag äntligen träffa pojkvänne igen efter att varit ifrån varandra 5 veckor! 
Men nu ska jag se till att fixa bilderna från sommaren och fixa lite inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0