Evelin: Äntligen fredag

 
Har verkligen inga bilder just nu, så det får bli en bild på mig och Keyla, tagen för några månader sen
 
Det känns så skönt at det är fredag! Känner verkligen att jag behöver helg och att bara få vila ut. Inte för att den här veckan har varit så jobbig och kommande vecka inte heller är så jobbig, men jag har varit så sjukt trött hela veckan och då känns det skönt med helg.
Idag händer det inte så mycket.. Kanske ska kolla på Idol, har inte riktigt bestämt mig en. Tycker att årets Idol har varit ganska dåligt och om jag har tyckt att någon är bra (Erik, Jens & Gabriel) så har dom åkt ut.. Och tycker inte riktigt att det blir en så rolig final med Kevin och Elin. Men vi får se om jag kollar eller inte.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Bjurek

Haha kul bild!! :)

2013-12-06 @ 14:04:25
URL: http://elinbjureks.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0