Evelin: jobbig vecka!

Har varit en stressig vecka!
Vilket har påverkat bloggen. Men som Alexandra skrev så ska det bli bättre nu:)
Idag gick jag hem från skolan för jag hade jätte ont i huvudet. Har varit lite små sjuk hela veckan.
Kan ju skriva lite vad vi gjorde den här veckan, minns inte alla dagar men men..
Måndag: då kom grekerna så då åkte vi hem efter att ha hämtat dom på flygplatsen, sen blev det en lugn kväll hemma..
Tisdag: var i gamla stan på dag och gick runt där, sen på kvällen så körde vi laserdome och efter det gick vi till donken och satt där en stund:)
Onsdag: då var vi i stan (Kungsträdgården) och efter det fick vi till slottet.. Och på kvällen hade vi fest:)
Torsdag: då var vi på europa huset och sen åkte vi till Skansen, sen var det nån teater i skolan som vi kollade på.
Fredag: då hade vi presentationer i skolan på förmiddagen och sen på kvällen var vi hos sami och kollade på film, sen gick vi till heron city..
Lördag: vi gjorde nån båttur, vi åkte typ under broarna i Stockholm, sen var vi i stan ett tag.. Och på kvällen träffades vi allihopa och sen drog vi hem.
Söndag: då fick vi göra vad vi ville så då åkte vi till stan (igen) var där några timmar, sedan åkte vi tillbaka till bredäng köpte massor av grejor och gick sen och grillade, vid åtta åkte jag och tjejen som bodde hos mig hem för att hämta hennes resväska och sen åkte vi tillbaka till bredäng, då gick vi hem till katta, var där till halv tolv och sen skulle vi lämna grekerna i centrum. Och vid tolv åkte jag hem:)

Det var min vecka! Haha bilder från veckan kommer komma senare!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0