Alexandra: wow

Bjuder på en bild från instagram!
 
Wow våran blogg suger! Ingen uppdatering på länge, men to be honest så hatar jag att behöva logga in. Det kanske låter jätte weird men förut så stod redan emailen och lösenordet i rutorna en nu gör det inte det längre och ja, jag är för lat för att kolla hur man fixar det. Hur som helst så är det drygt att logga in.
 
Annars då, jobbet rullar på, skolan rullar också på, lämnade in två uppgifter idag. Nått mer, hela helgen spenderades hos Italo då hans mamma fyllt år och skulle firas, så efter jobbet i fredags åkte jag till honom. Kom dit runt 10 och vi fixade en massa och runt 3 kunde vi äntligen gå och lägga oss. Vi blev dock väckta klockan 10 för att vi skulle fixa ännu mer och var tvugna att gå upp tidigt under söndagen också för att städa allt. 
Så helgen var ty det mest händelserika som hänt, typ.
 
Fick hem lite nya saker idag som jag tänkte visa bild på imorgon eller så! 
 
En annan sak. Jag gillar verkligen inte blogg.se, jag gillar inte hur bilderna är, hur smal själva bloggen är, jag gillar ingenting med blogg.se men vill inte heller byta då jag inte vill gå miste om alla inlägg och så, men men. Vi får väl se hur vi gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0