Alexandra: wanties

En hel del saker jag vill ha och behöver! Ni hittar allt detta på fyndiq.se, men vad är allt detta och vad använder man det till då? Läs vidare!
 

1. Nagelbandsolja. Detta är viktigt för dina naglar, för att dom ska må bra och växa. Jag har redan en sån här men i jordgubbsdoft, men fler skadar ju inte!
2. En tång, man kan använda den till nagelbanden men jag vill ha den till att klippa stripes, tycker det är så drygt att klippa med sax. Kommer aldrig tillräckligt nära..
3. Nagelfolie, vet ni inte vad det är eller hur det används kan ni se det HÄR
4. En behållare till nageldeckoration. Behövs verkligen, jag har för mycket saker men för lite plats.
5. Genomskinliga tippar. Som jag skrivit i tidigare inlägg så är mina nästan slut, så detta behövs införskaffas.
6. Vet inte hur jag ska förklara så här får ni fyndiqs förklaring: Oerhört praktisk pumpflaska för t ex remover, bara tryck med t ex bomullspaden ovanpå och vätskan sugs upp. Inget hällande behövs, därmed inget kladd.
7.Buff-filar eller vad det nu heter!
8. Ännu mer nagelfolie.
9. Redan formade tippar, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0