Evelin: Piercing

Som jag har nämnt tidigare älskar jag att ta hål i öronen och jag har några stycken, 2 i öronsnibben på ena örat och 3 i andra, sen har jag en tragus piercing och en helix piercing. 
MEN.. nu vill jag såå gärna ta en forward helix piercing! Tycker verkligen den är sjukt fin. Dock så måste man gå till en riktigt piercingstudio för att kunna ta den eftersom man inte kommer åt med en pistol där.. Och jag har tagit alla mina hål med pistol tidigare eftersom det är mycket billigare. Men eftersom jag verkligen vill ha den så är det ju värt det. Skulle helst av allt vilja ha tre men det känns säkrast om man skulle börja med en. 
Vad tycker ni? hiss/diss?
 
Kan man vara kär i en piercing så är jag på riktigt kär i denna..
 
 

Kommentarer
Postat av: farmor Ewa

Jag tycker inte att du behöver mer "bling bling. du är fin ändå!! Tänk om du ångrar dig om några år!

2014-11-23 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0