Alexandra: Onödig fakta om mig

 
1. Jag har varit i ett förhållande sen jag var 14, är 17 nu.
2. Jag älskar att hålla på med naglar, det är min stora hobby
3. julen är min favorit tid på året förutom sommaren
4. jag ska inte platta håret fram till jul och därefter ska jag bara göra det en gång i månaden
5. Jag har haft otroligt många färger på mitt hår, rött, brunt i oilka nyanser, blondt i olika nyanser, orange haha.
6. Jag sminkar mig nästan aldrig, max en gång i veckan.
7. Jag och Evelin väljer ut våra egna julklappar när vi köper till varandra, då blir ingen besviken.
8. Jag vill bli känd haha, men vet inte inom vad!
9. Jag har väldigt många syskon, 4 helsyskon, 6 halvsyskon, och två ingifta
10. Jag älskar att slå in julklappar, det är den bästa delen med att köpa dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0