Evelin: Håret

I tisdags var vi som sagt hos Elin och skulle fixa håret. Jag skulle ljusa upp mitt hår lite eftersom det hade börjat gå åt det gula hållet. Jag valde därför en ganska ljus färg, men resultatet blev allt annat än bra, vet inte riktigt varför det blev som det blev, men det vart gult! alltså inte att det skiftade lite, utan det blev riktigt gult. Hemskt med andra ord. 
Jag sprang i alla fall till coop och köpte en ny färg, kände att jag inte ville gå runt som jag gjorde. Mellan askblond blev det och är supernöjd med resultatet. 
Dock var det lite svårt att fånga på bild, men bilderna nedan visar på ett ungefär.
 
Ja, det är lite "gulare" på vissa ställen, men ska fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0