Alexandra: på väg mot blont

För ungefär en månad sen så slingade Elin mit hår och snart blir det att göra det igen, för jag ska försöka få håret blont innan sommaren. Som ni ser på förebilden så hade jag väldigt orange hår och det var då efter avfärgningen och på efter bilden så har hon slingat hela håret och vi har då använt oss av färgen MOOD 105 extra blond och den tyckte jag fungerade väldigt bra. Så nu när vi kör andra gången kommer jag nog få bort en hel del rött, eller det hoppas jag iallafall. 
Och till alla er som gillar att färga håret, precis som jag, tänk er för innan ni lägger i nått med röda pigment! Det är otroligt svårt att få bort och speciellt om man vill bli blond, det blir då oftast gult, och det blir garanterat gult om man helbleker. Så därför så slingar jag och under tiden får man gå runt i en lite halvful färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0