Alexandra: Fredag

Charmiga bilder. Naturligt lockigt hår, önskar dock att håret torkade lika fint också och att lockarna stannar så. Men nej, mitt hår ska bli fluffigt och stort. Me don't like.
 
Sitter på sängen just nu nyduchad och fräsh. Idag låg jag i sängen fram till halv 12 och det var otroligt skönt att kunna sova ut. Jag har inte haft någon rullgradin i mitt rum tidigare så jag har vaknat när solen gått upp, vilket inte är så kul. Men problemet var att jag vänjer mig med att vakna så tidigt, så även med rullgardinen nere så har jag vaknat då, men nu har jag äntligen börjat sova längre. 
Vad mer har jag gjort idag då? Jo jag har klippt gräset, hämtat Keyla på dagis och sen duschat. Är dock otroligt hungrig då jag inte ätit nått sen halv 12 förutom en kaka, så ska gå och kolla när maten är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0