Gästblogg: Italo

Tjena alla läsare!
 
Alexandra bad mig gästblogga och som den snälla pojkvännen jag är så tänkte jag ta och göra det. Så nu kommer jag berätta om tre bra och dåliga/mindre bra egenskaper som hon har.
 
Vi börjar med dom bra:
1. Otroligt omtänksam. Hon frågar alltid hur jag mår, lyssnar på mig (för det mesta), bryr sig om mig och ser till att jag mår bra och att jag känner mig älskad och att hon inte gjort något fel, osv.
 
2. Väldigt rolig människa med världens knäppaste humor, jag skrattar alltid när jag är med henne och det gör henne rolig :D
 
3. Smart, inte smartare än mig men ändå väldigt smart. Hon vill tro att hon är smartare än mig men nej, hon kanske har bättre betyg, så på papper är hon kanske smartare men inte egentligen ;)
 
Mindre bra, men som inte påverkar mig på något sätt:
1. Väldigt petig. Hon äten bara 1/8 av all mat man kan tänka sig..
 
2. Jätte känslosam, hon kan börja gråta utan anledning vilket inte alltid är så kul men det är INTE jobbigt, som hon verkar tro!
 
3. Humörsvängningar. Haha dom är jätte roliga xD Ena sekunden är hon jätte glad sen helt plötsligt gråter hon och i nästa ögonblick är hon irriterad/sur. 
 
Men jag älskar henne ändå!
 
 
Tack för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0