Alexandra: nya boots

För ungefär exakt ett år sedan fick jag dom skönaste bootsen i universum, jag hade dom under vintern och även under hösten. Men så för ungefär två dagar sedan så tuggade Messi (vår hund) bort nästan allt det svarta där fram på skorna och tryckte även ner dom på något konstigt sätt. Jag blev jättesur eftersom det var dom bekvämaste skorna jag hade, men så nu har jag fått ett par nya!
Det är samma modell som dom andra bara att det är ett annat mönster. Mina hade kors på sidan och dom här har en dragkedja där bak. Dom kostar 499:- på din sko, i vanliga fall, men just nu kostar dom bara 149:- Riktigt kap alltså! Dom är verkligen jättesköna, men dom töjer ut sig lite efter ett tag, men då är det bara att köpa en sula eller köra på lite tjockare strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0