Alexandra: 2 dagar kvar

Klappar under granen.
 
Snart är det julafton, bara TVÅ dagar kvar! Hoppas att det kan komma lite snö iallafall tills dess, det skulle vara mysigt. 
Imorgon ska jag faktiskt åka och jobba tre timmar, är lite nervös då det är första dagen, men det går nog bra. Jag ska absolut berätta mer om det i ett annat inlägg, men jag tänkte att jag gör det efter imorgon så att jag kan berätta lite mer.
Helgen har bestått av filmtittande och mys med pojkvännen, han är dock sjuk och jag som lätt blir smittad får väl hoppas att jag klarar mig den här gången. Vill inte bli sjuk nu under lovet, det räcker med att jag alltid är sjuk under skolveckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0