Alexandra: min helg

Bild från förra helgen på väg mot Örebro!
 
Hej på er! 
Jaa precis som Evelin skrev så har uppdateringen varit lite dålig men vi har haft fullt upp! Förra helgen for vi till Örebro över dagen och nu så har ju skolan börjat på riktigt, men jag tänkte att jag kunde berätta lite om min helg.
 
I fredags så mötte Italo mig efter skolan och vi drog hem till honom, vi kollade på film, gick och köpte pizza och hade en allämnt mysig dag, vi gick och la oss vid 1 och som vanligt (när skolan börjat) vaknade jag tidigt, men vi låg och drog oss i sängen fram till 12.
Vi gick och handlade igen, godis och läsk den här gången, onyttiga? Haha ja!
Sen låg vi och kollade serier ett tag och runt halv 9 kollade vi på "Maleficent" med hans familj. Kom hem vid 12 och somnade nästan direkt!
Nu har jag precis ätit frukost och ska alledels strax städa toaletten, sen får vi se vad som händer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0