Alexandra: jag i bilder

Alla har nog haft olika perioder i sitt liv där man sett annorlunda ut, för så är det ju, vi utvecklas. Min "värsta" period var nog mellan 5-7an då det var min "fjortisperiod". Skäms lite när jag ser dom bilderna då dom inte är speciellt smickrande.
Klassfoto som liten.
Här är jag väldigt liten, precis tappat båda framtänderna och ser väldigt glad ut.
Fortfarande väldigt liten och söt.
Jahapp, här går man i 4an och ser inte så fin ut, enligt mig själv. I just love that outfit!
5an, fick för mig att tona håret mörkt, hade inte insett då att jag inte alls passar i mörkt hår och att ha mörkt hår på vintern får en ju inte alls att se ut som ett lik.
Sommarlovet mellan 5an och 6an, här hade jag nån grej för att se väldigt sur ut på bilder, le lite!
6an, pinsamt! Vi låter bilden tala för sig själv helt enkelt.
Sommarlovet till 7an, hade klippt håret kort och log faktiskt på bilder nu.
Ett år senare och här skulle jag börja 8an, börjar äntligen sluta göra extremt fula miner på bilder.
Oktober i 8an och här köpte vi våran systemkamera.
2012 i februari/mars blev jag rödhårig.
Slutet av 9an, detta var ju rätt nyligen ändå, lite mer än ett år sedan.
1an och jag blev rödhårig igen på vintern. Vill bara säga en sak! Färga inte håret rött och det är så att du nån gång funderat på att kanske bli ljushårig. Det är otroligt svårt och det sliter som fan på håret! Jag har lärt min läxa plus att rött hår måste underhållas väldigt mycket om det ska fortsätta vara fint.
 
Och sista bilden. Tagen för lite mer än en vecka sen. Nu är jag ljushårig igen och börjar 2an om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0