Evelin: Skönt!

Då var äntligen denna hemska torsdag över! Jobbigaste dagen på länge. Inte för att vi hade så jobbiga lektioner, men har varit trött hela dagen, så då blir det ganska jobbigt att gå till fyra. Konstigt att jag klagar, när vi gick i bredängsskolan, slutade vi fyra alla dagar i veckan förutom torsdagar, då slutade vi halv 3. Och nu slutar vi 4 två dagar i veckan och tisdag och onsdag slutar vi 12 och på fredagar 10.35.. Men jag antar att jag har vant mig med dom nya tiderna, så att jag tycker att fyra är sent.
 
Aja, ska snart gå och lägga mig, vill gärna vara pigg tills imorn, då vi har matteprov!
 
En bild som är tagen för några veckor sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0