Alexandra: long time ago

Nu var det ett tag sen som vi bloggade, men vi har inte riktigt haft tid eller lust till det. Men nu kände jag iallafall för att blogga. 
I fredags så hade vi tema-dag i skolan, så vi började halv 9 och då åt vi frukost i skolan. Efter det skulle vi "mingla". Vi skulle alltså gå runt och prata med alla andra ettor på skolan och sen för att bevisa att v pratat med dom skulle man byta autografer. Resten av dagen gjorde vi lite olika "uppdrag" och sen blev det lunchbufé. Disco fram tills klockan två då vi slutade. Italo mötte mig i centrum och vi drog hem till mig där vi kollade nyaste avsnittet av TVD och sen gjorde vi väl inte så mycket resten av dagen.
I onsdags fyllde våran bror år så igår firade vi honom. Vi gick upp vid 10, plockade undan och städade. Italo, Keyla och jag var även ute en stund och sen dekorerade vi tårtan, som blev super snygg! Vid 4 kom iallafall gästerna och kvällen var super trevlig! Italo och jag gick och köpte godis också och sen satt vi och kollade på fotboll med alla andra.
Idag då, jo Hanna kommer till oss idag så vi ska väl åka om 30 minuter eller så, Felicia kommer på onsdag, så det ska bli super kul! Har ju inte träffat dom sen i somras.
Evelin och jag åt middag med farmor och Kjell i tisdags då dom var i Stockholm efter att ha varit i Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0