Evelin: Tillbaka till skolan

Då var det måndag igen (fast den är snart slut) och dagen har varit ganska bra, inte superkul att börja 8 och sluta 4 första dagen i skolan.. Men börjar ju 10 imorn och slutar 12 så ska inte klaga.
 
Under dom dagarna som vi inte bloggade under lovet var vi med systrarna och jag har även träffat Amanda och Alexandra har träffat Italo. Skönt att inte göra så mycket under lovet eftersom det känns så sjukt bra att bara ha fått vila upp sig. 
 
Har precis gjort klart en svenska uppgift, vilket känns skönt, så just nu har vi inte så mycket i skolan. Men det kommer säkert senare.
Nu ska jag ta och fixa mig och sedan gå och lägga mig.
 
 
Orkar inte ta någon bild, så det får bli en bild från felicias instagram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0