Alexandra: vad jag använder

Igår visade jag ju tre naglar som jag gjort och nu tänkte jag visa vad jag använder mig av och lite av dom saker som jag har.
Detta är lite olika saker. Lite frukter, blommor, vanliga diamanter, diamanter i färg, stjärnor, ja ni ser ju. Älskar sånt här!
Glitter! Jag älskar glitter i alla färger!
Jaa dom är lite smutsiga, men jag har inte orkat göra rent dom! Men iallafall, penslar. Med dom gör jag olika mönster eller streck m.m. Dom vita penslarna är till gelén och dom svarta använder jag till nagellack.
Lite olika filar.
Lite olika verktyg som man använder innan eller under tiden man gör naglarna. 
Här ser ni lite andra saker, men det mesta av detta används efter nageln är klar eller som det sista steget.
Dom olika geléerna. Dom tre första är en geneomskinlig, en rosa och en vit. Dom 10 småburkarna är glittergelé. Jag använde den mörkgröna igår när jag gjorde nageln med julbelysningen.
 
Jag köpte nästan allt detta av min storasyster, så jag vet faktsikt inte vart det mesta kommer ifrån. Lite glitter, dom två burkarna med bara blommor och frukt är från spanien, en av filarna är från kicks och den svarta penseln (på bilden med tre vita) är från Åhléns och från märket Isadora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0